Tuesday, March 06, 2007

Image and video hosting by TinyPic
سلام.خوبين؟...بياين گذشته ها رو فراموش كنيم.بديهاشو دور بريزيم/خوبيهاشو نگهداريم پيك شاديهاتونو گرفتين؟...هوا خوبه.عيد مياد.بهار مياد.گل به سبزه زار مياد.منم خوبم.همه خوبن.آدم بد مگه هست؟!.قراره فردا من طلسم اين ماهها رو بشكنم و بعد از اين همه روز(به جز روزايي كه خوابگاه هستم) صبح كه از خواب بيدار مي شم دست و صورتم رو بشورم.بعد برم بيرون.و اگر احيانن خانوم همسايه رو تو پاگرد دوم ديدم با خوشرويي بهش سلام بدم.اونم بايد با روي باز جوابمو بده.فردا قراره تو تاكسي خبري از اين رضا صادقي و چاووشي و ناله و نفرين نباشه.چي مي شد يه روز تو تاكسي كه نشسته بودي يه آهنگ خوب پخش مي شد؟(البته اين اتفاق باورنكردني يه بار براي من افتاد.مي خواستم از فاطمي برم ونك.يه تاكسي نگهداشت.فكر كن تا نشستم صداي سارا برايتمن درومد.اون موقع دوسش داشتم.فكر كردم اشتباه سوار شدم.ديدم نه.بعد از اينم از پارك ساعي تا خود ونك جناب اريك كلپتون هنرنمايي كردن.بعدها چند بار تو همون ساعت رفتم فاطمي كه بيام ونك هر چي نگاه كردم كه پببينمش نبود.)اينم از اين.خوب.اومدم بگم خوبببببببببببم.در ضمن ديگه از فردا همراه خانوم"گ" نمي ريم سيب.هي اون دود بخوره يا من دود هوا كنم.با تلفن آشتي كردم.علامت سوال(؟) جاشو به اسم واقعي نداده ولي همه چيز خوبه گوش شيطون كررر.

No comments: