Thursday, March 01, 2007

ليكن چه چاره با بخت گمراه...
ببخشيد.من جسارت كردم كه شما را سورمه اي ديدم.شما نه!تو...دنياي وافعي براي مني كه كمرو و خجالتي هستم دنياي خوبي نيست وقتي نمي توانم زل بزنم به چشمهاي بغل دستي م يا حرفهايم را قورت ميدهم(همان اخرين لحظه يي كه مي خواهم خداحافظي كنم يكهو مي گويم يه چيزي.اما يادم نيست.دروغ گفته م مثل سگ.خوب هم يادم هست.اما مي ترسيدم.)دنياي مجازي/بهشت است.وقتي مي توانم شما را تو خطاب كنم.يا به جاي اينكه بگويم استرس دارم بنويسم عاشق شده م.مثل قبل نيست.اصلن هيچ عاشق شدني شبيه هم نيست.خيلي بد است آدم عاشق كسي بشود كه شبيه بقيه نيست.و شايد خيلي ها...ريدم به اين زندگي كه ديوانه است.كه وقتي تو كسي را تا سر حد مرگ دوست داري از تو بدش مي آيد.و هميشه هم كسي كه بيشتر از همه ازو متنفريم عاشقمان مي شود.باشد.باز هم جسارت من را ببخشيد.اگر بلد بودم كه چطور مي شود كاري كرد كه دوستم داشته باشيد.حتمن انجامش مي دادم.من همين شكلي عاشق شده م.با همين موها/با همين خنده/با همين چشمها/با همين دل.با همين فكر.فكر را آخر مي گويم.چون براي شما مهمتر است.فكر من همينقدر است.خيلي بزرگتر باشد مي شود انقدر.ديديد.شايد هم من خيلي خرم يا اصلن مدل شما همينجوري است.مدل من اينجوري نيست.من به اين راحتي عاشق نمي شدم .من عاشق خوابيدنم.يا جلوي هر كسي گريه نمي كنم.من فقط زر مي زنم اينجا.مرضيه حوصله ش از اين قيافه نالان بهم مي خورد.آن شب تصميم گرفته بود انگار كه زنگ بزند همه چيز را بگويد.من خرم.من خرم.من خرم.من خرم.من خرم.من خرم.من خرم.من خرم.من خرم.من خرم.من خرم.من خرم.من خرم.من خرم.من خرم.من صبور نيستم.من اهل اشارت نيستم.من اهل اينجا نيستم.من معني وفاداري سگي را هم نمي فهمم.براي همين مي گويم:من با اين شكلم ريدم به همه چيزي كه بود.كه لحن شما شبيه من نيست.كه من شبيه شما نيستم.
پ.ن:تلفن را مي كشم.شماره آشنايي نيست ديگر.زنگ كه بزنيد يك نفر مي گويد:فلاني خواب است.حمام است.بيرون است.اگر حوصله شان سر برود راستش را مي گويند:گفته نمي خواهم با كسي حرف بزنم حتي شما!تهران هم نمي آيد.فيلم تو را هم پست مي كنم.آدرست را دارم.اگر جراتش را داشتم به جاي اينكه اينجا اسمش را بنويسم.تا راحت شوم.روبرويش مي ايستادم.دستهايش را مي گرفتم و توي گوشش آهسته مي گفتم.فقط تنها عيبش اين بود كه وقتي روزنامه روي سرت باشد تا موش آبكشيده نباشي ديگر به جايي وصل نيستي.همه جا اشغال است.فقط چون چتر چتر نداشتم.باور كن.تمام.

No comments: